Érezze magát a Paradicsomban

Carskoje Selo

100_8368.jpgA mai nap ismét egy titkos épülő városkára bukkantunk (mint régen, amikor a Lusticát felfedeztük), a Sv. Sava templomot keresve, Sveti Stefan felett. Egy gyönyörű kis templomot véltünk felfedezni, bár a GPS mondta, hogy ez még nem a Sv. Sava templom, azért csak megnéztük ezt is. Hát az oroszok titkos, újonnan épülő villanegyedére bukkantunk, és ámuldoztunk a kilátáson, valamint kinéztünk egy üres telket leendő otthonunknak a nagy lottónyereményt követően.

A titkos városhoz vezető út látképe is gyönyörű, már abból sejthető, hogy valami különleges épül a hegyen. A távolabbi hegycsúcson található a Sv. Sava templom, míg a közelebbin helyezkedik el a Carskoje Selo villanegyede.

Tovább haladva ez a látkép fogadja a látogatót:

Aztán megérkeztünk a titkos negyed, a Paradicsom kapujához :)

Nem állított meg minket senki, így tovább merészkedtünk felfelé, ahol az út végén várt minket a gyönyörű kis templom és a csodálatos panoráma. A templom (Crkva Sveta Nedelja - Cesminovo) nyilvánvalóan sokkal korábban ott volt, mint a köré épült villák, hiszen a templomkertben sírok is találhatók szép számban.

A templom jobbról, balról, mindenfelől:

És hát a gyönyörű panoráma, az tényleg vitathatatlan. Még esős időben is érezhető volt a hely különleges kisugárzása, exkluzív jellege. A "bárcsak nyernék a lottón" érzése.

Minden villából közvetlen kilátás nyílik a nyílt tengerre és a budvai tengerpartra.

És hát a telek, amit kinéztünk magunknak lottónyeremény esetére, az sajnos a templomhoz tartozó parkoló, pedig nagyon ide tudtuk képzelni a saját házikónkat, amelynek teraszára kiülve reggel elkortyolnánk egy tejszínhabos, fagyis cappucinót egy friss burekkel. Íme az "üres telkünkről" a kilátás:

És hát nem utolsó sorban a pirinyó napsütés és az eső együttesen megörvendeztetett minket egy gyönyörű szivárvánnyal, ami természetesen a paradicsomi villanyegyedre és annak jövőbeli lakóira vetítette színeit.

Technikai információk:

• A luxusnegyed építési ígéretei szerint a komplexum 36 exkluzív villából áll, lenyűgöző kilátással a budvai riviérára és a Sveti Stefan szigetre. Minden villa 164 nm-es, és a telek hozzá 170-500 nm-es. A villák hagyományos mediterrán stílusban épülnek, kő és fa kombinációjával, nagy üvegfelületekkel, melyek garantálják a rengeteg napsütéses órát. Természetesen minden villa terasza a nyílt tengerre és Sveti Stefan és Sveti Nikola szigetére néz. A promó videó aláírása szerint a munkálatok befejezése 2009-re volt várható :). Hát alakul ... De még nem késő, aki szeretne itt házat venni, az csak érdeklődjön az alábbi linken :). Találtam egy hirdetést, az egyik ház eladó 220.000 Euróért.
  • Így lehet idejutni:

És hogy hogyan hirdetik az eladó házikókat, akit érdekelne egy kedvező vétel, feltétlenül nézze meg ezt a videót:

• További infók a komolyan érdeklődőknek: https://www.tradeunique.com/projekat/carsko-selo
  • hír az út építéséről: https://www.rtvbudva.me/vijesti/otvoren-put-u-blizikucama-video/23074
  • ingyenes bejutási lehetőség (jelenleg nem lezárt terület, kapunál sorompó van, de felnyitva)
  • gyönyörű panoráma
  • közelben: Sveti Stefan és a Sv. Sava templom, itt Crkva Sveta Nedelja - Cesminovo
  • kocsival is könnyen megközelíthető, újonnan aszfaltozott út vezet fel ide
  • parkolási lehetőség a templom mellett ingyenes